МАЛАРЫЦКІ РАЁННЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ

МАЛАРЫЦКІ РАЁННЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ
burger
Галоўная // Кіраўніцтва // Функцыі і задачы структурных падраздзяленняў

АДДЗЕЛ ЭКАНОМІКІ РАЙВЫКАНКАМА

19/02/2024 18:26

 Адрас: 225903, г. Маларыта, вул. Чырвонаармейская, в. 1


Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 13.00 і з 14.00 да 17.00
 
Кіраўніцтва аддзела
Пасада Прозвішча, імя, імя па бацьку № службовага тэлефона
Начальнік Хапалюк Людміла Іванаўна +375 1651 2 00 53

Аддзел эканомікі Маларыцкага раённага выканаўчага камітэта (далей - аддзел эканомікі) з'яўляецца структурным падраздзяленнем Маларыцкага раённага выканаўчага камітэта (далей - райвыканкам), якое ажыццяўляе распрацоўку стратэгіі эканамічнага развіцця Маларыцкага раёна (далей - раён) і рэалізацыю дзяржаўнай сацыяльна-эканамічнай палітыкі, якія каардынуюць дзейнасць па гэтых напрамках іншых структурных падраздзяленняў райвыканкама.
Аддзел эканомікі ў сваёй дзейнасці кіруецца Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, Законамі Рэспублікі Беларусь, Дэкрэтамі, Указамі і Распараджэннямі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, Пастановамі Урада Рэспублікі Беларусь, рашэннямі Брэсцкага абласнога выканаўчага камітэта (далей - Брэсцкі аблвыканкам) і райвыканкама, распараджэннямі старшыні райвыканкама эканомікі Рэспублікі Беларусь (далей - Мінэканомікі), гэтым Палажэннем і іншымі актамі заканадаўства Рэспублікі Беларусь.
Аддзел эканомікі ажыццяўляе сваю дзейнасць ва ўзаемадзеянні з іншымі структурнымі падраздзяленнямі райвыканкама, Брэсцкага аблвыканкама і сельскімі выканаўчымі камітэтамі, іншымі арганізацыямі, Мінэканомікі і рэспубліканскімі органамі дзяржаўнага кіравання.

Асноўнымі задачамі аддзела з'яўляюцца:
- распрацоўка і рэалізацыя агульнай стратэгіі, праграм і прагнозаў сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна на доўгатэрміновую, сярэднетэрміновую і кароткатэрміновую перспектыву і на бягучы перыяд з улікам агульнадзяржаўных інтарэсаў, мясцовых умоў і магчымасцей;
- аналіз і ацэнка найважнейшых сацыяльна-эканамічных працэсаў, выпрацоўка неабходных мер і прапаноў;
- кантроль над распрацаванымі прамысловымі прадпрыемствамі раёна бізнес-планамі развіцця ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства Рэспублікі Беларусь;
- унясенне прапаноў па мерах паляпшэння фінансавага стану стратных прадпрыемстваў;
- вызначэнне ўмоў для фарміравання спрыяльнага эканамічнага асяроддзя, якое садзейнічае ўстойліваму эканамічнаму росту, актывізацыі інвестыцыйнай і інавацыйнай дзейнасці, павышэння канкурэнтаздольнасці прадукцыі;
- рэгуляванне і каардынацыя дзейнасці размешчаных на тэрыторыі раёна прадпрыемстваў і арганізацый рэспубліканскай і камунальнай уласнасці з мэтай павышэння эфектыўнасці іх гаспадарання, дасягнення высокіх фінансава-эканамічных вынікаў;
- ажыццяўленне эканамічнага аналізу развіцця галін эканомікі, выяўленне праблем і падрыхтоўка прапаноў па іх вырашэнні;
- вызначэнне прыярытэтных напрамкаў развіцця прамысловага комплексу раёна;
- ажыццяўленне мер па рэалізацыі дзяржаўнай палітыкі ў сферы прадпрымальніцтва;
- удзел у распрацоўцы і фарміраванні палітыкі фінансава-крэдытнай падтрымкі суб'ектаў гаспадарання;
- ажыццяўленне мер па рэалізацыі дзяржаўнай палітыкі ў галіне кіравання і распараджэння маёмасцю ўласнасці раёна (за выключэннем зямлі, яе нетраў, іншых прыродных рэсурсаў, жылля, а таксама іншай маёмасці, якая вызначаецца заканадаўствам Рэспублікі Беларусь), яе прыватызацыі, ацэнкі і ўліку;
- абарона маёмасных правоў і інтарэсаў раёна;
- кантроль за належным кіраваннем, выкарыстаннем, улікам і распараджэннем уласнасцю раёна ў межах паўнамоцтваў, прадстаўленых аддзелу эканомікі;
- аналіз стану спажывецкага рынку і сферы бытавога абслугоўвання насельніцтва раёна, прагназаванне тэндэнцый іх развіцця;
- ажыццяўленне паўнамоцтваў рэгіструючага органа па дзяржаўнай рэгістрацыі і ліквідацыі (спыненні дзейнасці) суб'ектаў гаспадарання ў межах паўнамоцтваў, дэлегаваных аблвыканкамам.

У адпаведнасці з асноўнымі задачамі аддзел эканомікі ажыццяўляе наступныя функцыі:
- забяспечвае падрыхтоўку ва ўстаноўленыя тэрміны праграм і прагнозаў сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна, накіраваных на выкананне сацыяльна-эканамічных задач, вызначаных Прэзідэнтам і Урадам Рэспублікі Беларусь, рашэннямі Брэсцкага аблвыканкама і райвыканкама;
- вызначае прыярытэтныя напрамкі сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна, распрацоўвае прапановы па фарміраванні эканамічнай палітыкі ў раёне;
- уносіць абласным органам дзяржаўнага кіравання прапановы па праектах прагнозаў і праграм, якія закранаюць інтарэсы раёна;
- распрацоўвае паказчыкі прагнозу галін прамысловасці і ажыццяўляе кантроль за іх выкананнем;
- аналізуе рэалізацыю суб'ектамі гаспадарання інвестыцыйных дагавораў, заключаных Брэсцкім аблвыканкамам у адпаведнасці з Дэкрэтам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 6 жніўня 2009 г. № 10 «Аб стварэнні дадатковых умоў для інвестыцыйнай дзейнасці ў Рэспубліцы Беларусь»;
- забяспечвае кантроль за рэалізацыяй рэспубліканскіх і абласных праграм па важнейшых напрамках развіцця прамысловага комплексу, якія адносяцца да кампетэнцыі аддзела;
- ажыццяўляе маніторынг распрацаваных падпарадкаванымі (якія ўваходзяць у склад) прадпрыемствамі раёна бізнес-планаў развіцця;
- у межах сваёй кампетэнцыі каардынуе працу з інвестарамі па заяўным прынцыпе «адно акно»;
- ажыццяўляе маніторынг выканання мерапрыемстваў па тэхнічным пераўзбраенні вытворчасцей прадпрыемствамі прамысловага комплексу;
- у рамках заяўнага прынцыпу «адно акно» у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам у межах сваёй кампетэнцыі выконвае адміністрацыйныя працэдуры ў дачыненні да індывідуальных прадпрымальнікаў, юрыдычных і фізічных асоб;
- ажыццяўляе кантроль за дзейнасцю назначаных гаспадарчымі судамі часовых (антыкрызісных) кіраўнікоў у вытворчасці па справах аб эканамічнай неплацежаздольнасці (банкруцтве) арганізацый, правядзеннем працэдур іх эканамічнай неплацежаздольнасці (банкруцтва), выкананнем планаў санацыі (ліквідацыі), а таксама мерапрыемстваў, звязаных з правядзеннем дасудовага аздараўлення неплацежаздольных арганізацый;
- ажыццяўляе прыём дакументаў, на падставе якіх праводзіць адпаведную дзяржаўную рэгістрацыю суб'ектаў гаспадарання, змяненняў і (або) дапаўненняў, якія ўносяцца ў статуты юрыдычных асоб (устаноўчыя дагаворы – для камерцыйных арганізацый, якія дзейнічаюць толькі на падставе ўстаноўчых дагавораў), змяненняў, якія ўносяцца ў пасведчанні аб дзяржаўнай рэгістрацыі індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама ліквідацыю (спыненне дзейнасці) суб'ектаў гаспадарання ў рамках паўнамоцтваў, дэлегаваных Брэсцкім аблвыканкамам;
- ажыццяўляе выдачу дакументаў, якія пацвярджаюць дзяржаўную рэгістрацыю суб'ектаў гаспадарання, а таксама пастаноўку іх на ўлік у падатковыя органы, органы дзяржаўнай статыстыкі, органы Фонду сацыяльнай абароны насельніцтва Міністэрства працы і сацыяльнай абароны, адасобленым падраздзяленні Беларускага рэспубліканскага унітарнага страхавога прадпрыемства «Белдзяржстрах»;
- падрыхтоўвае праекты распараджэнняў старшыні райвыканкама, рашэнняў райвыканкама і раённай Рады дэпутатаў і матэрыялы да іх у частцы функцый аддзела;
- падрыхтоўвае зводную інфармацыю па выкананні сацыяльных стандартаў прадпрыемствамі і арганізацыямі раёна, ажыццяўляе кантроль абнаўлення пашпартоў сельсаветаў;
- вядзе Дзяржаўны інфармацыйны рэсурс «Рэестр бытавых паслуг Рэспублікі Беларусь» па раёне ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, якія ажыццяўляюць дзейнасць у сферы бытавога абслугоўвання насельніцтва;
- каардынуе працу ў вобласці нарыхтовак дзікарослых раслін і (або) іх частак; 
- забяспечвае маніторынг работы суб'ектаў гаспадарання па асваенні і выпуску імпартазамяшчальнай прадукцыі, прыцягненню інвестыцый у асноўны капітал і аналізуе выкананне даведзеных заданняў;
- аналізуе вынікі знешнеэканамічнай дзейнасці суб'ектаў гаспадарання;
- узаемадзейнічае з адпаведнымі дэпутацкімі камісіямі і іншымі тэрытарыяльнымі ўтварэннямі ў частцы курыруемых пытанняў у межах сваёй кампетэнцыі;
- ажыццяўляе ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку і ў межах, прадастаўленых аддзелу паўнамоцтваў, пытанні ліцэнзавання рознічнага гандлю, вядзе Гандлёвы рэестр Рэспублікі Беларусь і фарміруе дзяржаўны інфармацыйны рэсурс «Адзіны рэестр ліцэнзій» і актуалізуе ўключаныя ў яго звесткі;
- ажыццяўляе кантроль у галіне гандлю і грамадскага харчавання, кантроль за выкананнем ліцэнзіятамі заканадаўства аб ліцэнзаванні, ліцэнзійных патрабаванняў і ўмоў;
- ажыццяўляе арганізацыйна-метадалагічнае суправаджэнне работы па фарміраванні дзяржаўнага інфармацыйнага рэсурсу «Адзіны рэестр маёмасці», фарміраванні і актуалізацыі ўключаных у яго звестак, у межах паўнамоцтваў, вызначаных заканадаўствам;
- арганізоўвае работу па выяўленні і ўключэнні ў гаспадарчы абарот невыкарыстоўваемай маёмасці, якая знаходзіцца ва ўласнасці раёна, у тым ліку маёмасці, перададзенай па дагаворах бязвыплатнага карыстання гаспадарчым таварыствам, створаным у працэсе пераўтварэння камунальных унітарных прадпрыемстваў, размешчаных на тэрыторыі раёна;
- кантралюе працу балансатрымальнікаў па дзяржаўнай рэгістрацыі аб'ектаў нерухомасці, якія знаходзяцца ва ўласнасці Маларыцкага раёна;
- вядзе пытанні здачы ў арэнду (перадачы ў бязвыплатнае карыстанне), капітальных пабудоў (будынкаў, збудаванняў), ізаляваных памяшканняў, машына-месцаў, іх частак, якія знаходзяцца ва ўласнасці раёна, у т.л. улік дагавораў арэнды маёмасці раёна;
- ажыццяўляе аналіз здзяйснення і выканання здзелак па распараджэнні маёмасцю, якая знаходзіцца ва ўласнасці раёна, а таксама рыхтуе праекты рашэнняў аб поўным выкананні пакупніком маёмасці абавязацельстваў па гэтых здзелках;
- рыхтуе прапановы па праектах заканадаўчых і іншых нарматыўна-прававых актаў Рэспублікі Беларусь, якія рэгламентуюць валоданне, карыстанне і распараджэнне дзяржаўнай уласнасці

 

Усе навіны

ІНТЭРНЭТ РЭСУРСЫ

Карысныя спасылкі