Аддзел запісу актаў грамадзянскага стану
райвыканкама
Адрас: 225903 г. Маларыта, вул. Савецкая, 36
Рэжым работы аддзела загса
ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН
Дзень тыдня |
Час работы |
Абедзенны перапынак |
панядзелак |
выхадны |
|
аўторак |
з 8.00 да 17.00 гадзін |
з 13.00 да 14.00 гадзін |
серада |
з 8.00 да 17.00 гадзін |
з 13.00 да 14.00 гадзін |
чацвер |
з 11.00 да 20.00 гадзін |
з 14.00 да 15.00 гадзін |
пятніца |
з 8.00 да 17.00 гадзін |
з 13.00 да 14.00 гадзін |
субота |
з 8.00 да 16.20 гадзін |
з 14.00 да 14.20 гадзін |
нядзеля |
выхадны |
Асабісты прыём грамадзян ажыццяўляецца
начальнікам аддзела
кожную трэцюю
сераду месяца з 8.00 да 13.00.
У аддзеле загса працуе тэлефон «гарачай лініі»
- 8(01651) 2 00 59.
Кіраўніцтва
аддзела
Пасада |
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
№ службовага тэлефона |
Начальнік |
Гарбацэвіч Людміла Уладзіміраўна |
+375165120059 |
Аддзел
запісу актаў грамадзянскага стану Маларыцкага раённага выканаўчага камітэта
Брэсцкай вобласці (далей – аддзел загса) утвораны ў адпаведнасці з
заканадаўствам Рэспублікі Беларусь Маларыцкім раённым выканаўчым камітэтам
Брэсцкай вобласці (далей – райвыканкам), з’яўляецца яго структурным
падраздзяленнем і ўваходзіць у сістэму Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь
(далей – Міністэрства юстыцыі).
Аддзел загса па агульных пытаннях сваёй
дзейнасці падпарадкоўваецца райвыканкаму, а па пытаннях рэалізацыі дзяржаўнай
палітыкі ў сферы юстыцыі – Міністэрству юстыцыі.
Аддзел загса ў сваёй дзейнасці кіруецца
Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, Грамадзянскім кодэксам Рэспублікі Беларусь,
Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям’і, законамі Рэспублікі Беларусь,
указамі і дэкрэтамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, пастанаўленнямі Савета
Міністраў Рэспублікі Беларусь, нарматыўнымі прававымі актамі
Міністэрства юстыцыі, рашэннямі райвыканкама і распаражэннямі старшыні
райвыканкама, Палажэннем аб аддзеле запісу актаў грамадзянскага стану
райвыканкама, іншымі актамі заканадаўства Рэспублікі Беларусь.
Асноўнымі
задачамі аддзела загса з’яўляюцца:
правільная,
поўная і своечасовая рэгістрацыя актаў грамадзянскага стану ў адпаведнасці з
заканадаўствам Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям’і ў мэтах абароны асабістых
немаёмасных і маёмасных праў і інтарэсаў грамадзян, дзяржаўных і грамадскіх
інтарэсаў;
забяспечанне рэалізацыі асноўных напрамкаў
дзяржаўная сямейнай палітыкі Рэспублікі Беларусь па ўмацаванню духоўных асноў сям’і і павышэнню яе прэстыжу
ў грамадстве;
прававая асвета
насельніцтва па пытаннях заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям’і і парадку
рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану.
Аддзел загса ў мэтах выканання ўскладзеных на яго задач выконвае наступныя функцыі:
ажыццяўляе рэгістрацыю нараджэння, смерці, заключэння
шлюбу, усынаўлення (удачарэння), устанаўлення бацькоўства (мацярынства),
перамены прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, скасавання шлюбаў па рашэннях
судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999 г., скасавання шлюбаў па ўзаемнай згодзе мужа і
жонкі, якія не маюць агульных непаўналетніх дзяцей і спрэчкі аб маёмасці (у
адпаведнасці з артыкулам 351 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і
сям'і);
рыхтуе матэрыялы і выносіць заключэнні аб магчымасці
(немагчымасці) перамены прозвішча, уласнага імя і імя па бацьку, накіроўвае іх у галоўнае
упраўленне юстыцыі Брэсцкага абласнога выканаўчага
камітэта (далей – Галоўнае упраўленне юстыцыі);
рыхтуе матэрыялы і складае заключэнні аб унясенні
змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запісы актаў грамадзянскага стану ў
выпадках, прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
уносіць змяненні, дапаўненні,
выпраўленні ў запісы актаў грамадзянскага стану у адпаведнасці з заканадаўствам
Рэспублікі Беларусь;
аднаўляе і анулюе запісы актаў грамадзянскага стану на
падставе рашэнняў судоў;
забяспечвае
правядзенне па жаданні бацькоў урачыстай рэгістрацыі нараджэння дзіця і па
жаданні асоб, якія ўступаюць у шлюб, ўрачыстай рэгістрацыі шлюбу, а таксама правядзенне юбілейных
урачыстасцяў, якія звязаны з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану;
прыймае справаздачы
сельскіх выканаўчых камітэтаў Маларыцкага раёна (далей - сельвыканкамы), першыя
і другія экземпляры запісаў актаў грамадзянскага стану, перавярае правільнасць
іх афармлення;
вядзе ва ўстаноўленым
парадку улік запісаў актаў грамадзянскага стану;
накіроўвае другія экзэмпляры
запісаў актаў грамадзянскага стану, якія падлягаюць статыстычнай
апрацоўцы, у органы дзяржаўнай
статыстыкі;
накіроўвае другія
экзэмпляры запісаў актаў грамадзянскага стану, не падлягаючыя статыстычнай
апрацоўцы, у групу архіва органаў, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану
галоўнага упраўлення юстыцыі Брэсцкага абаснога выканаўчага камітэта;
перадае ў Маларыцкі
аддзел Брэсцкага абласнога упраўлення фонда сацыяльнага захісту насельніцтва
Рэспублікі Беларусь копіі запісаў актаў аб смерці на бумажных носьбітах і ў
электронным выглядзе;
прадстаўляе ў
галоўнае упраўленне юстыцыі устаноўленыя справаздачы ў парадку, прадугледжаным
заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
забяспечвае ўлік і
захоўванне першых экзэмпляраў актаў грамадзянскага стану і іншай дакументацыі
на працягу ўстаноўленых тэрмінаў;
у выпадках,
прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, выдае паўторныя пасведчанні
аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану
выдае даведкі, якія
ўтрымліваюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану, даведкі аб запісу
акта грамадзянскага стану, даведкі аб
адсутнасці запісу акта аб заключэнні шлюбу, пасведчанні аб рэгістрацыі актаў
грамадзянскага стану ў тэрмін, устаноўлены заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
выдае копіі запісаў
актаў грамадзянскага стану па запытах суда, пракуратуры, органаў крымінальнага
праследавання, натарыусаў у сувязі са знаходжаннем спраў у іх вытворчасці, а
таксама консульскіх устаноў, дыпламатычных прадстаўніцтв Рэспублікі Беларусь у
выпадку выканання імі консульскіх функцый, органаў запісу актаў грамадзянскага
стану, Міністэрства юстыцыі, другіх дзяржаўных органаў (службовых асоб) у
выпадках, прадугледжаных заканадаўчымі актамі;
у выпадку адсутнасці
адпаведнага запісу акта грамадзянскага стану аддзел загса выдае паведамленне аб
адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану;
вывучае і абагульняе
практыку прымянення заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям’і пры
рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, уносіць у галоўнае ўпраўленне юстыцыі прапановы
па распаўсюджванні станоўчага вопыту работы аддзела загса;
правярае выкананне
заканадаўства Рэспублікі Беларусь службовымі асобамі селвыканкамаў пры рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану;
аказвае метадычную
дапамогу службовым асобам сельвыканкамаў, якія ажыццяўляюць рэгістрацыю актаў грамадзянскага
стану, абагульняе і распаўсюджвае станоўчы вопыт іх работы;
праводзіць лекцыі,
бяседы сярод насельніцтва, выступае ў сродках масавай інфармацыі з
растлумачэннямі заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і, парадку
рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану;
аказвае насельніцтву
дадатковыя платныя паслугі, звязаныя з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану;
ажыццяўляе асобы ўлік
заяў грамадзян па пытанні выдачы даведак і іншых дакументаў, якія змяшчаюць
факты, маючыя юрыдычнае значэнне;
забяспечвае ўлік,
захоўванне і расходаванне бланкаў пасведчанняў аб рэгістрацыі актаў
грамадзянскага стану, а таксама захоўванне пячаці з адлюстраваннем Дзяржаўнага
герба Рэспублікі Беларусь;
ажыццяўляе
ўзаемадзеянне з дзяржаўнай інфармацыйнай сістэмай «Рэгістр насельніцтва» пры
ўнясенні персанальных данных фізічных
асоб у парадку, прадугледжаным заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
выконвае іншыя
функцыі, прадугледжаныя заканадаўствам.