МАЛАРЫЦКІ РАЁННЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ

МАЛАРЫЦКІ РАЁННЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ
Галоўная // Кіраўніцтва // Функцыі і задачы структурных падраздзяленняў

Аддзел землеўпарадкавання райвыканкама

19/02/2024 16:36

 

Адрас:225903, г. Маларыта, вул. Чырвонаармейская, 1

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 13.00 і з 14.00 да 17.00

Асабісты прыём грамадзян і юрыдычных асоб ажыццяўляецца начальнікам аддзела кожную трэцюю сераду месяца з 8.00 да 13.00, намеснікам начальніка кожную другую сераду месяца з 8.00 да 13.00

Кіраўніцтва аддзела

Пасада

Прозвішча, імя, імя па бацьку

№ службовага тэлефона

Начальнік

Лазіцкая Марына Сяргееўна

+375 1651 2 00 74

Намеснік начальніка

Бурштын Алег Віктаравіч

+375 1651 2 00 34

 

Аддзел землеўпарадкавання райвыканкама ў сваёй дзейнасці кіруецца Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, іншымі законамі, дэкрэтамі, указамі, распараджэннямі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, іншымі актамі заканадаўства Рэспублікі Беларусь.

Асноўныя задачы аддзела:

Ажыццяўленне кантролю за выкарыстаннем і аховай зямель на тэрыторыі Маларыцкага раёна.

 

Асноўныя функцыі аддзела землеўпарадкавання:

Ажыццяўленне ад імя райвыканкама, сельскіх выканаўчых камітэтаў дзяржаўнага кантролю за выкарыстаннем і аховай зямель, выкананнем умоў адводу зямельных участкаў, а таксама за правядзеннем землеўпарадкавальных, зямельна-кадастравых работ, іх якасцю;

 

Разгляд матэрыялаў па адабранні і прадастаўленні зямельных участкаў, прадаўжэнню тэрмінаў карыстання зямельнымі ўчасткамі, змене межаў адміністрацыйна-тэрытарыяльных адзінак, правядзенне пры неабходнасці дадатковых узгадненняў названых матэрыялаў з зацікаўленымі і ўнясенне іх з праектам рашэння на разгляд у адпаведны мясцовы выканаўчы і распарадчы орган;

Разгляд матэрыялаў па спыненні правоў на зямельныя ўчасткі па падставах, вызначаных заканадаўствам, і ўнясенне іх з праектам рашэння на разгляд у адпаведны мясцовы выканаўчы і распарадчы орган;

Разгляд ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку зваротаў фізічных і юрыдычных асоб па пытаннях землеўпарадкавання і землекарыстання, вядзенне прыёму грамадзян;

Праверка захавання фізічнымі і юрыдычнымі асобамі ў парадку, устаноўленым заканадаўчымі актамі, заканадаўства аб ахове і выкарыстанні зямель;

Прадастаўленне падатковым органам звестак аб зямельных участках грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі;

 

Ажыццяўленне кантролю за выкананнем умоў адводу зямельных участкаў у частцы кампенсацыі страт і страт сельскагаспадарчай і лесагаспадарчай вытворчасці;

Выяўленне зямель, якія не выкарыстоўваюцца, унясенне на разгляд райвыканкама прапаноў аб іх пераразмеркаванні;

Падрыхтоўка і накіраванне ў галоўнае ўпраўленне землеўпарадкавання аблвыканкама справаздач аб наяўнасці і размеркаванні зямель, аб дзяржаўным кантролі за выкарыстаннем і аховай зямель на адпаведнай тэрыторыі;

 

Удзел у прыёмцы работ па рэкультывацыі парушаных зямель, меліярацыйных, культуртэхнічных і іншых работ па асваенні і паляпшэнні зямель;

Выкананне іншых функцый, прадугледжаных заканадаўствам.

 

Усе навіны

ІНТЭРНЭТ РЭСУРСЫ

Карысныя спасылкі