Адрас:225903, г. Маларыта, вул. Чырвонаармейская, д. 1
Адрас
электроннай пошты: fo.22300@minfin.gov.by
Рэжым
працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 13.00 і з 14.00 да
17.00
Кіраўніцтва
аддзела
Пасада |
Прозвішча,
імя, імя па бацьку |
№
службовага тэлефона |
Начальнік |
Свістунова Ганна Пятроўна |
+375 1651 2 01 36 |
Намеснік |
Алесіюк Ганна Уладзіміраўна |
+375
1651 2 01 35 |
Фінансавы
аддзел Маларыцкага райвыканкама (далей - фінансавы аддзел) з'яўляецца
структурным падраздзяленнем раённага выканаўчага камітэта (далей -
райвыканкам), падпарадкоўваецца ў сваёй дзейнасці, як райвыканкаму, так і
галоўнаму фінансаваму ўпраўленню Брэсцкага абласнога выканаўчага камітэта
(далей - аблвыканкам).
Фінансавы
аддзел кіруецца ў сваёй дзейнасці Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь,
заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, рашэннямі і распараджэннямі райвыканкама,
загадамі, інструкцыямі і ўказаннямі вышэйстаячых фінансавых органаў і
Палажэннем аб фінансавым аддзеле.
Асноўнымі
задачамі фінансавага аддзела з'яўляюцца:
эфектыўнае правядзенне
бюджэтнай і падатковай палітыкі, у частцы мясцовых падаткаў і збораў на
тэрыторыі Маларыцкага раёна (далей - раён);
складанне праекта
бюджэту раёна і прадстаўленне яго на разгляд райвыканкама, арганізацыя работы
па размеркаванні фінансавых рэсурсаў раёна;
правядзенне ў межах
сваёй кампетэнцыі мерапрыемстваў па своечасовым і поўным паступленні ўсіх
даходаў, прадугледжаных у бюджэце раёна, эфектыўнаму і мэтаваму расходаванню
сродкаў бюджэту;
кантроль за выкананнем
бюджэтнага заканадаўства на тэрыторыі раёна на стадыі складання, разгляду,
зацвярджэння і выканання бюджэту раёна.
Асноўныя
функцыі:
удзельнічае ў
распрацоўцы і рэалізацыі прагнозаў сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна,
тэрытарыяльных праграм і мерапрыемстваў;
арганізуе работу па
складанні праекта бюджэту раёна, вызначае парадак і тэрміны прадстаўлення
ўпраўленнямі і аддзеламі райвыканкама, арганізацыямі, сельскімі выканаўчымі
камітэтамі неабходных прагнозных даных аб даходах і расходах для складання праекта
раённага бюджэту і вызначэння нарматываў адлічэнняў у бюджэты гарадскога і
сельскіх Саветаў дэпутатаў і памеру сродкаў, якія перадаюцца мясцовым бюджэтам
у выглядзе сум датацый, субвенцый, іншых міжбюджэтных трансфертаў, на чарговы
фінансавы (бюджэтны) год, і ўносіць іх на разгляд райвыканкама. Рыхтуе
неабходныя матэрыялы для зацвярджэння (змянення і (або) дапаўнення) бюджэту
раёна на сесіі Маларыцкага раённага Савета дэпутатаў;
прадстаўляе галоўнаму
фінансаваму ўпраўленню Брэсцкага абласнога выканаўчага камітэта ва ўстаноўленыя
тэрміны матэрыялы, неабходныя для фарміравання разліковых паказчыкаў па
кансалідаваным бюджэце раёна;
у межах сваёй
кампетэнцыі арганізуе выкананне раённага бюджэту, забяспечвае паступленне ўсіх
прадугледжаных даходаў і расходаванне бюджэтных сродкаў, у адпаведнасці з іх
мэтавым прызначэннем, складае бюджэтны роспіс раённага бюджэту, ва ўстаноўленым
парадку ажыццяўляе ўзаемныя разлікі раённага бюджэту з абласным бюджэтам,
бюджэтам гарадскога і сельскіх Саветаў дэпутатаў;
удзельнічае ў вырашэнні
пытанняў, звязаных з прадастаўленнем плацельшчыкам прэферэнцый,
рэструктурызацыяй запазычанасці па плацяжах у раённы бюджэт;
ажыццяўляе:
кантроль за
фінансаваннем праз органы дзяржаўнага казначэйства расходаў на ўтрыманне
выканаўчых і распарадчых органаў і органаў мясцовага самакіравання,
арганізацый, што фінансуюцца з раённага бюджэту, у адпаведнасці з
заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, фінансаванне мерапрыемстваў згодна з
бюджэтным роспісам раённага бюджэту;
кантроль за своечасовым
паступленнем даходаў у раённы бюджэт;
правядзенне
ўзаемазаліку запазычанасці юрыдычных асоб па бюджэтных пазыках, пазыках,
працэнтах па бюджэтных пазыках, працэнтах па бюджэтных пазыках, пене, налічанай
за несвоечасовае вяртанне бюджэтных пазык, бюджэтных пазык, а таксама
запазычанасці па абавязацельствах, якія ўзніклі ў выпадку выканання фінансавым
аддзелам гарантый райвыканкама, і працэнтаў па іх, іншых абавязацельствах, якія
падлягаюць выплаце ў бюджэт, у тым ліку па сродках дзяржаўных мэтавых бюджэтных
фондаў;
улік абавязку органаў
мясцовага кіравання і самакіравання і абавязку, гарантаванага райвыканкамам, і
прадстаўленне ў галоўнае фінансавае ўпраўленне Брэсцкага абласнога выканаўчага
камітэта неабходных звестак для вядзення рэестра абавязку органаў мясцовага
кіравання і самакіравання;
кантроль за выкананнем
юрыдычнымі асобамі і індывідуальнымі прадпрымальнікамі бюджэтнага заканадаўства
Рэспублікі Беларусь, за мэтавым і эфектыўным выкарыстаннем бюджэтных і
пазабюджэтных сродкаў, за расходаваннем сродкаў бюджэтных і пазабюджэтных
фондаў, створаных у адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, а
таксама за працай гарадскога сельскіх выканкамаў па складанні і выкананні
бюджэтаў;
аналіз выканання
раённага бюджэту і пры неабходнасці распрацоўвае і ўносіць для зацвярджэння ў
Маларыцкі раённы Савет дэпутатаў праекты рашэнняў аб унясенні змяненняў і (або)
дапаўненняў у рашэнне Маларыцкага раённага Савета дэпутатаў аб бюджэце на
бягучы фінансавы год;
улік і захоўванне
выканаўчых дакументаў і іншых дакументаў, звязаных з іх выкананнем па звароце
спагнання на сродкі раённага бюджэту;
ва ўстаноўленым парадку
закупкі тавараў (работ, паслуг) за кошт сродкаў, прадугледжаных у бюджэтным
каштарысе фінансавага аддзела райвыканкама на чарговы фінансавы год;
вядзенне бухгалтарскага
ўліку па выкананні раённага бюджэту за мінулы фінансавы (бюджэтны) год і
прадстаўленне яго на разгляд райвыканкаму і зацвярджэнне Маларыцкаму раённаму
Савету дэпутатаў, забяспечвае складанне зводнай перыядычнай і гадавой
справаздачнасці аб выкананні бюджэту раёна і прадстаўленне яе фінансаваму
кіраванню ва ўстаноўленыя тэрміны;
разглядае ў межах сваёй
кампетэнцыі ў адпаведнасць з устаноўленым заканадаўствам звароты (прапановы,
заявы, скаргі) грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб;
забяспечвае выкананне
адміністрацыйных працэдур, прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь,
па заявах зацікаўленых асоб;
ажыццяўляе іншыя
функцыі ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.